Vart?!

JAg hittar ingen vettig sida som ger lite tips på bra produkter som man kan köpa från lite olika ställen. Eller någon sida där lite professionella testar något eller köper plagg för att sedan jämföra och betygsätta. Sånt som modetidningar brukar göra... Något som finns på Svenska och INTE engelska så man kan köpa det. Jag kanske borde köpa 10 olika modetidningar på en och samma gång? No f(reak)ing way.

Jag är en snålis som håller riktigt hårt om spargrisen. Även om jag var snuskigt rik skulle jag hålla håårt om pengarna (som texmorfadern eller IKEA-Ingvar) haha. Vad jag menar är att jag aldrig vågat slösa pengar ordentligt.

Men om det finns någon som läser detta och vet om att det finns en sådan hemsida där professionellt folk tipsar om bra saker, svara på detta :) 

Ha det gött!

//  Wannabe-GBGare

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vad för saker letar du efter?

2008-05-19 @ 00:49:00
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0