LBD och Sjukt lite tid!

Om ca 1 månad tar jag studenten. JIPPI! Men de sista veckorna blir ganska tufft med mycket plugg för mig. :( Vad jag längtar till studenten...
Och så har min passion för att sy grejer ökat. Nu när man har skit mycket plugg. Bra timing lixom. Men att sy till sig själv är skoj ;)

Idag har jag ägnat hela dagen till att sy en LBD med lite gulddetaljer. Jag kan lägga upp bild på den när den blir färdig :) MEN hittills har jag hunnit halvvägs med den...så den är typ halvklar. Jag räknar med att bli klar med den nu på tisdag senast (hoppas)

Jag tog en liten powernap nu på kvällen o kommer att vara vaken högst en timme till. Jag planerar ALLT i förväg haha. För att jag skulle ha:

( X ) Sytt idag
( X ) Tagit en powernap på ca 2 timmar.
(    ) Pluggat efter powernapet

Nu så ska jag försöka o plugga om det går. *not* Det funkar inte. Jag för slö. Får plugga imorgon istället.

Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh tack tack :D

2008-05-04 @ 13:20:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Joel

nog menar du väl det svenska ordet tupplur?

inte kraft-napp - powernap...

/besserwisserjoel

2008-05-05 @ 03:28:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0