Dansfilmer och Step Up 2

Nyss kollade jag på filmen Step Up 2. Den är sjuukt bra för er som gillar HIPHOP. Grym musik i den filmen också. A+ till musiken.

Nu önskar jag bara att det fanns någon serie som Desperate Housewives, Greys Anatomy, Heroes men som handlade om dans. Finns det någon sådan serie? Då menar jag inte So You Think You Can Dance eller något liknande som är som en tävling.

Om någon som läser detta vet om en sådan serie, skrik till! (eller skriv i kommentarsfältet). Eller om det finns andra bra dansfilmer (som inte är musikaler som High School Musical, Grease) skriv också det :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, en sån serie borde de starta! Jag älskar också dans! Dansar du något i skolan/på fritiden?

2008-06-04 @ 14:58:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0