Min Comeback och Snoop

SHIETZ POMMIFRIETZ!!

Inte att jag är superkändis (är inte ens en B-kändis... Z-kändis :P) Men här gör jag min comeback! Men jag har ingen aning om hur jag ska inleda den... Kanske lite sådär VMA-stort där man skämmer ut sig inför hela amerikas kändiselit i dålig britneystyle... nää, inte riktigt min grej. Eller kanske gå från Superdirrty till snäll Jazz/soul.

Jäkligt svårt val jag har att göra här. Men jag ska inte ta beslut från någon annan. Det är bara dåligt och jag kommer att må psykiskt sjuk då. HHHHHMMMMMMMMMMMMMM.....

Men jag måste ju komma fram till något iallafall...och det har jag nu :) Jag ska ta det lugnt och göra en pytte comeback med en liten video. (Detta inlägg skulle egentligen bara handla om SNOOP DOGG)

Allt snoop säger/rappar/freestylar är såå unikt. Kolla in det här klippet så förstår ni varför:


 


Det här är en ny låt av Snoop Dogg - Life of da party. Låt klippet tala för sig själv... jag ger den 1 och 1/2fjortishjärtan  av 5 totala.

<3 <


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0