Lista 080325

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött
Favoritgodis: Nästan all choklad
Kläder just nu: Fjantiga bebispyamas
Musik just nu: Gammal rihanna låt ska se.... den heter "dem haters" Ft. Dwane Husbands
Sommarplaner: Jag planerar inte i förväg..men kanske någon resa. brukar alltid bli det.
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du nåt instrument: Har spelat nästan allt... typ fiol, trummor, piano, gitarr you name it haha
Morgon eller nattmänniska: nattuggla 
Vem är viktigast för dig: De nära o kära
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Mycket
Snarkar du: tror inte det. men om du vill veta så hade jag snarkproblem som liten hahaha
Stjärntecken: Kattigaste katten
Äckligaste insekten: slemmiga och stora insekter som har en brunaktig färg och som lever i regnskogsområdet.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Skulle vilja trolla om det är en superkraft.
Vad vill du jobba som? Bossa omkring :)
Stökigt eller välstädat? I like it fresh and clean, baby ;)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? har tänkt på det lite innan... JA
Gillar du att sjunga? bara för mig själv
Anser du att du är stark? Liiiite
Vad gör du om du får hicka? petar på halsen (området där adamsäpplet skulle ligga om jag var kille)
Vad längtar du mest efter just nu? jag citerar "Sommaren!" haha som Izabella sade.

BTW hela listan är stulen från henne. sshh!

/ ha en trevlig kväll

Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0