Fjortistest: Hur mycket fjortis är jag?

FESTER

[ ]
Jag blir full på folköl
[ ] Jag har sex med flera
[ ] Jag röker

SUMMA: 0p.

SJÄLVBILD

[x]
Jag försöker vara normal
[ ] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[ ] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
[ ] Men jag har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] Jag läser veckorevyn, solo eller nån liknande tidning
[/] Jag kramar istället för att säga hej (brukar säga hej också)
[ ] Jag kindpussar folk
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder lunarspråk
[ ] Jag lyssnar på radio (egna låtar utan radio o reklam is the shizzle)( me <3 ipoden)
[ ] Jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i. (du är fuckd up om du inte vet det)
[x] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen och eller mellan två TV-serier på kvällen (kläder ja... är ett modefreak)


SUMMA: 3,5p.


KLÄDER OCH STIL: JAG HAR/BÄR

[x]
En I <3 NY tröja, fastän jag aldrig har varit i New York (hahahahahaha..men den kommer från NY iaf)
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Ett plagg som det står SSS på, fastän jag inte seglar
[ ] Lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[ ] Stora glasögon
[ ] Fakeväska


SUMMA: 1 p.


Ta summan av allt gånger tre för att få hur många procent fjortis du är:

13,5% fjortis.


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0