Im back och SYTYCD

Hej!

Senaste inlägget jag gjorde var för drygt 2 veckor sedan. Under den tiden har jag hunnit vara lycklig o ta studenten. Woho! Nu återvänder jag till bloggandet :)

Säsong 4 av So You Think You Can Dance (den amerikanska) har nu haft alla sina auditions och har fått fram en top 20. Med 10 tjejer och 10 killar. Det har även varit en episod då de har dansat i par och 2 har blivit CUT. Nu är det alltså en top 18 som ska uppträda.

Den här var min favvo från paruppträdandet. Det är Katee och Joshua som dansar Hip Hop.
 

TIPS. Om du vill se på dessa avsnitt utan att ladda ner, så kan du söka på SYTYCD season 4 Episode 1 part. Detta gör du i Youtube.com
Ändra episode till episode 2, 3 eller 4 eller den episoden du vill ha. (just nu finns det till episode 7!).

I youtube är alltid de delade i parts också. Så man måste hålla reda på vilka parts/delar som man har sett på. Oftast är en episod delad i 6-9 parts.  Dessa parts är ca 10min långa var.

/PEACE OUT B*TCHES :P

Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0