Uppdatera iPoden

Jag har inte hunnit/orkat ordna och lägga till nya låtar i min AjPodd. Men nu när jag har myyyycket tid kan jag fixa lite och göra nya heta spellistor. KUL men tidskrävande. Flera skitlåtar måste också bort. Undra hur många skitlåtar det finns bland totalt 2787 låtar? Lite mer än hälften gissar jag på... Vad lat jag blir med ipodstorstädningen när jag har 80gb. Jag vill ju fylla den till max med låtar och SEN storstäda.

Jag har kollat igenom det mesta av Resort 09 visningar och har hittat lite favoriter. Bara lite... Men jag visar upp favoriterna i nästa inlägg. Då kanske jag hinner plocka fram fler favvoriter också.

Nu blir det svårt att kategorisera detta inlägg....hm... det får bli... hm... nu ser du vad det är för inlägg...

//Peace and Kärlek önskar Hannah (jag)

Kommentarer
Postat av: Laban

Nice sida! Så du gillar RnB förstod jag. Spana gärna in min blogg fär ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton dagligen! =) Jag hoppas du inte blir besviken. Peace & <3 -uwantit.blogg.se-

2009-01-12 @ 00:34:46
URL: http://uwantit.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej, du verkatinte bloggat på ett tag? Kanske du vill ge bort bloggen till mig? Är väldigt intresserad av ditt bloggnamn / Hannah

2010-06-30 @ 20:24:34
URL: http://hannahsotis.blogg.se/

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0