RnB/Hiphop gruppen Pretty Ricky

PR har två album Bluestars och Late night special. Favoriten är då blustars där flera låtar faller i min smak..har ingen aning varför.. men dessa låtar från Blustars gillar jag och rekommenderar:

Juicy, Your Body (yes sir), Grind With Me, Never Let You Go, Can't Live Without You, I Want You (Girlfriend)

Haha.. testa o göra hoppet på Grind With Me som de gör i videon i början när de sjunger "baby grind with me.." Skitkul :)

Favoriten från Bluestars är Shorty Be Mine




Favoriterna från Late Night Special är On The Hotline, Push It Baby, Personal Trainer. Men Absoluta favoriten är Love Like Honey som ni kan se på video här nedanför...

Wow :P Pleasure har en sjukt fin röst! Men jag fattar inte varför han satsar på solokarriär nu (jo det vet jag varför..checka in länken för mer info). Det blir ju ingen Pretty Ricky utan självaste Pleasure.


Kommentarer
Postat av: Helena

Undebart, vad vore livet utan musik!

2008-02-25 @ 20:24:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ja, björn är bäst! :)

2008-02-25 @ 20:27:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Aa de tär synd men de är bra ändå :)

2008-02-25 @ 20:35:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0