Sovtajm, Timbaland och Disneymusik

Nu ska jag sova fastän jag inte är trött. Ska testa sova ändå. Orkar inte få en dålig dygnsrytm sen på vardagen. Det hinner man inte med när moi har mycket skolarbete/prov till nästa vecka. Bläh. Skolan suger ibland. Men tur att det finns lite komedi att underhålla sig med där förutom plugg (som inte är roligt...kanske ibland)

Just nu lyssnar jag på 2 man show - Timbaland Ft. Elton John

Och Elton John's Lejonkungenlåtar är grymma. Har precis lagt till de i iPoden o så får man flashbacks från 1990-talet :) Haha. Jag har också lagt till lite Pochahontas, Toystory, djungelboken låtar. (o flera disneylåtar)

Jag måste nog ta mig till Disneyland någon gång...

Godnatt!


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0