MJ-day och "gammal" musik

Äntligen går det att blogga igen. Hurray!

Hela dagen (och kvällen) igår var det Michael Jackson och Jackson 5 som dunkade i speakersarna... jag brukar inte lyssna på MJ så mycket men det blev bara det igår. En MJ-day liksom. Jag kunde nästa inte sluta att kolla in jackson 5 klipp i youtube. Snacka om att vara besatt. Ett klipp som Janet var med på var så sött. Klicka här för den lilla janet jackson. Och samtidigt som du kollar klippet... försök att förstå 70-tals humor. Weird!

Idag blir det jättegammal musik som jag råkade klicka mig in på youtube. Bonnie & Clyde - Jay-Z ft. Beyonce. Originellt från en låt som heter Me And My Girlfriend av 2pac. Som handlar om hans "flickvän" som är ett vapen haha. Bra att Jay-Z sjunger om sin riktiga flickvän som här nere i videon istället. You know what im talking about? thats right. Hes talking about ...Beyonce!

Skit i mitt babbel så får ni lyssna på en bra låt istället ;)



/ Fred

Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0