Min shoppingdag, skön mix och no dancing

Hej! Idag har man vart ute och shoppat lite i stan :) Det blev en snabb runda till stan i ca 3 timmar med en vän. Jag har tappat shoppingsuget på senaste tiden. Det är inte längre roligt att köpa till sig något som man kanske gillar och sedan få den där känslan "yes, jag har köpt nåt jag gillar. Nu är jag glad pga det". Det känns inte lika underbart att shoppa längre. Det känns bara tråkigt. Vänta. Det känns tråkigt att gå runt i klädbutiker menar jag. Accessoarer gillar jag mer att shoppa. Jag är exempelvis besatt av örhängen och har ett eget bibliotek för det.

Efter shoppingrundan i ca 3 timmar gick jag o vännen till träningen för att repa inför nästa uppträdande. Vi hann allstå inte fika och var lite hungriga. Så vi tog någon takeaway och åt det på vägen till dansen. När vi kom fram till dansen var INGEN där!!!!!!!! Vad arg man blir! Vi skulle repat lite innan ett uppträdande. Nu kommer vi inte kunna vara lika bra och det känns som om uppträdandet kommer att bli otajt och inte on point :S

Snipp snapp snut så var bullshiten slut.

Här kommer en liten mix på Rihannas video Unfaithful. Enjoy, bitches. Haaa ;)

Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0