Lura någon + studentklänningsnack

Man kan lura en kompis för er som är för skadeglädje. Här kan ni få den, på YourOtherYou.com.
Jag vet inte om det funkar för att jag själv inte testat det. Gaah... nu måste man plugga vidare igen!

Snart måste jag hitta en studentklänning också! Har vart på jakt ganska länge och letat i butik OCH olika sajter som style.com. Funderar på att sy en själv. haha ;) Jag har svårt för o köpa något utan att få det som jag vill att den ska se ut *egoist* Jag vill ju bara att alla detaljer på klänningen ska vara som jag vill ha den exakt.

/ G-nite Sleep tight, bitches (hihi det är meningen att man inte ska ta åt sig)


Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, jag vill lura någon. Perfekt!

2008-04-17 @ 00:46:21
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Eva

Tack för din kommentar! :o))
Sov så gott.
/Eva

2008-04-17 @ 01:28:33
URL: http://blixman.blogg.se

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0