Är No One-covern bättre än originalet?

Jag har svårt för att besvara frågan. För att covern är så bra att det inte går att jämföra något som gått från Alicia Keys soul/R&B till en emo/punkrock/rock/pop version. + att covern har en helt andra beats o så... underbar är den :)
nu måste jag nog sova jajaja (=spansk skratt/hahaha på spanska) OOPS Jäkligt sent jag sover. Men men sånt händer om man är förtjust i nattens mörker.*not* Jag är ju förtjust i att leva i min egna lilla värld där ingen djävel slösar 1/3 av sitt liv för något som mänskligheten kallar för bajs-sömn.

/ peace bro's


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0