Vem kan ha missat Soulja Boys Crank Dat?

Ingen. Alla kidsen kan den och till och med de stora! Det är som dagens electric slide, alltså en trend inom dansen som plötsligt blir superkoolt. Crank dat- dansen blev poppis tack vare en video där Soulja Boy lärde ut hur man gör den.

Jag har alltid trott att soulja boy gör sin Crank dat- dans bäst... tills jag såg det här: Oj... jag hittar inte den videon. Men det var dansgruppen jabbawockeez som gjorde crank dat bäst. nu lägger jag bara upp en annan video där n ser jabbawockeez.  Från Randy Jacksons America's best dance crew.


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0