Studentklänning del 1

Hallå där :) Idag har man kollar runt ganska länge bland vita klänningar för studenten. Nej, jag kan inte bara välja första vita klänningen jag ser och ta på mig den sådär utan att fått den EXAKT som jag vill ha den. Jag är ett modefreak kan jag säga. Men inte ett shoppingsfreak. Jag shoppar inte nonstop, utan jag inspireras av trender, oldshit och couture, bilder, allt. Om jag går till butiker för o shoppa kollar jag bara på hur plagget e sytt och inspireras av det och får idéer till nästa grej jag dissikerar eller syr.

Gaaaaaah...
orka leva i en bubbla :P kan man inte bara hitta en klänning som man e nöjd med o köpa den? Nix, inte jag. Varför vet jag inte. Jag kanske har drabbats av inte-köpa-studentklänning-syndromet.

OBS! Detta är del 1 av 2 av de totala stundentklänningsinlägg som jag kommer göra. (det kanske blir fler)

Jag gillar Balmain's klänning av dessa. Det kanske är för att de andra plaggen som Balmain har hämtat inspiration från är någon rocklegend (kommer inte riktigt ihåg exakt vem det var), och de plaggen var då koola med stort K :)

Versace Resort 08


Alberta Ferretti Höst 08


Balmain Höst 08


Philip Lim Vår 08


Celine Vår 08


Gianfranco ferré Vår 08
 
Blider från Style

Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0