Ursäkter och en låt

Jag har inte uppdaterat min blogg varje dag på senaste tiden och jag har faktiskt flera ursäkter som är sanna.

1. Jag bestämde mig för att sy en klänning med en deadline. Jag hann. Men resultatet blev lite katastrofalt men snyggt :)

2. Det tog mycket tid av min fritid att sy klänningen. Jag blev sjukt stressad (detta är ingen ursäkt men...)

3. Ingen läser min blogg. Ingen idé att publicera något varje dag :P Jag skriver till mig själv också för att bli inspirerad av mig själv.. kan man bli det?

4. Äsch inga fler ursäkter. Plugga gör man ju. Men inga sånna ursäkter för att inte ploppa fram någon inlägg per dag.

mm.. Pringles är det godaste chipset!

Back to black - Amy Winehouse är en toppenlåt just nu.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej!

Det här nya bandet gör skitbra musik och tar helt avstånd från musikindustrin. ÄNTLIGEN någon som säger ifrån ordentligt. Ladda deras nya platta gratis på deras sida. Läs deras text om varför de väljer att göra på detta sättet! Det fick iaf mig att hajja till och tänka efter.

?Musik för begravningar och bröllop? - var det någon som sa. Stämmer fint tycker jag.

Länk:

- www.magnacartacartel.com

Musiken lever!

/ J

2008-05-12 @ 22:31:37

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0