Skönaste dagen in my life

"Hey Giiirl"!

Killar som är all over the place, som rör alla tjejer (and fuckin and u know)
...ja, de är bisexuella! Ska inte dra alla över en o samma kam.. men det intrycket har jag fått. 
 
Vet inte vad DET kom ifrån. Så känns det bara.

Idag har jag äääntligen inga läxor, inlämningsuppgifter, hemprov, skolprov (heter det så?), grupparbete, you name it!
Den var betygsättningsdag idag och alla lärare var såå "upptagna". Därför skolkade man (jag, häää). Alla böcker som jag lånade från skolan lämnade jag in. Och allt skit (och då menar jag verkligen gammalt shit från 1an) som hade samlats i mitt skåp i ca 3 år har jag nu sorterat och slängt bort. Bye Bye shitty shit :) 

När jag var på väg hem efter skolan frös min hjärna som en väldigt trög och gammal dator. Jag kunde inte tänka straight bara. Något måste jag tänka på, tänkte jag. Har inte Hannah nåt annat prov eller nåt? Jag kunde liksom inte fatta att allt börda var över. Jag var i en chockfas :P 


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0