Tråkig Fredagskväll

Plugg, plugg och igen...meeeer plugg och inga intressanta inlägg om musik, mode eller nåt annat. Förresten så freestylar jag mycket nu. Inte direkt pluggande...men plugg kommer i andra hand. Då kommer Krumping i första hand för kvällen i min planering kul va? ;) jag måste bättra mina freestyleskills. De suger hårdare än vad jag trodde.

Konstigt att jag inte festat de senaste fredagarna. Det kanske har med att man inte orkar med mycket festande när allas skivor är mitt i veckan. Jag orkar bara inte festa på fredagar längre. Skulle va kul. Men Noll ork.

Peace och trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Var inte blyg, kommentera här! :

Smeknamn:
Remember me, Beyotch?!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här eller vad som helst. (jag är ganska desperat. Du får gärna spamma) not:

Trackback
RSS 2.0